Welcome to Stalker. Be nice here and follow me +Follow |or go back to your Dashboard
Infinite



Baiknyee awak (:
Thursday, January 5, 2012 | 0 comment(s)
Hi guyss , kali nhe syasya cerita pasal sesorang . dulu aku ngan die selalu gadoh err -.- , Hew hew okayy firstt let introduice Hazrul hafiz <3 scandal syieraaa . Hahaha okayy aku jumpe si botak nhee katbilik guru . Masee aku nak tolong cikgu aku ngan fariha tolong hantar buku hahaha biasa laa aku merayap aku larhh nom satu . aku nampak pala die botak ohh shitt =.= ape dahh terjadi kepada rambut adek ? okayy dah namapak rambut die botak just ignoree jeee . then mase keluar bilik guru tuu die langgar akuu dengan sengaja  err -.- gedik betol botak nhe ! Syieraa  tengok botak nheee (: hahaha thenn balik kelass dengar cikgu membebel pulak errr cikgu-2 yang si fariha tu ta habis habis usha budak baru tu tahularhh die comel . thenn aku boring tiba tiba botak nhee lalu ! lajuu jeaa aku namapak diee. teheee aku jeling lidahh kat diaaa .then aku tengok sampai belakang pintu thenn entah gedikk aku nak tunjuk fuckk camm nhee --> _||_ lebeh kurang larhhhh . Okayy timee balikk tuu si budak baru tu kacau farihaa name die azman kot ? yelakot hahaha okayy aku jelezzz aku blaa macam tu jeaa . hahaha lepas tu aku balik sorang hm :') selalunyee balik ngan syieraa aku ingat syieraa dahh lupe akuu mase tengah jalan si botak nhee jalan depan aku . lepas tangan dieee kat belakang tnjuk fuck pehh balas dendam rupenyeee. errr ta pasai kene pukul ngan . aku tanyee sakit taa ?then die cakap sakit larhh comel . COMEL ? 0.o . dalam hati aku cakap buang tabiat kee adek nhee lepass tu aku balik ngan diee hew hewww sembang ngan die macam haramm ! lepas tu aku nampak annisa sebad annisa same kelas ngan syieraa aku ingat syieraa dahh balik aku cakap kat botak nhe macam nhee

aku : okayylarhh adek kau balik dulu larhh aku nak tunggu syieraa
botak : ohh tayahlahh tunggu diee karank jumpe die kat tempat basikal
aku : ishh kann die tacink . g larhh dulu
botak : okayy . kauu kirim salam sayang kat die tau cakap kat die aku sayang gila kat die
aku : 0.o , ohh okayy aku tanaaa ?
botak : kau tapayahhh !!!
aku : -.-
botak : okayy byee
aku : byee (:

Thenn aku nampak syieraa . wahwah die ade bodyguard dua dua belahh haa ambekk kauu then syiera cakap kat aku kau g mane syaaa aku cari kau tauuuu. .heee :D aku balik larhh keluar dari sekolaaa aku kawan masing masing balik hm aku ajak ain beli airrr ain pun ikut larhh die panggil die tunjuk fuck kat aku err-.- sabar jee larhh diee suruh belanjaa air aku kate bak duit . firstt aku buad bodoo second time aku nak beli air sebad aku pulak orange idok sedappp ! puihh air pili tahuuukk ! die suruh aku belanjaa hm kesian pulakk (: beli larhh . tanyee air ape nak airr milo err aku sendiri pon minum air lima posen jeaaa beli larhhh die suruh kasi kat mat aku pon kasi larhh . die kate nak bayar kee aku cakap bayar larhh die nak keluar baru aku kate tapayahh bengan jeaa muke diee hahahahah . okayy tu jeaaa .



motif aku buat entry nhee saje gedikkk . Assalamualaimulakum 




Older Post . Newer Post